Reklamační řád

Podobně jako obchodní podmínky, tak reklamační řád je u nás taky jednoduchý.

  • Na všechno zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta, která činí 24 měsíců.
  • Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé neodbornou montáží kupujícím.
  • Před započetím reklamačního řízení je nutné nás kontaktovat e-mailem na adrese info@pistonpower.cz. Popište druh závady a připojte fotodokumentaci vady. Poté se dohodneme na dalším postupu.
  • Reklamované zboží je nutné doručit osobně či poštou na naší adresu.
  • Ke zboží je nutné doložit doklad o zakoupení. Jako kupující můžete uplatnit následující nároky: dodání chybějícího zboží, slevu z kupní ceny, výměnu zboží za nové či vrácení peněz.
  • O reklamaci rozhodneme (tj. reklamované zboží bude přijato či odmítnuto k vyřízení reklamace), ihned po doručení zboží na naší adresu a ve složitějších případech do pěti pracovních dnů.

Doručení poškozených zásilek

Jakmile Vám přepravce přiveze balík, tak je nutné zkontrolovat stav balíku. Pokud je jakkoliv poškozen nebo zdeformován, tak s poštou sepište protokol o poškození balíku. Balík můžete nechat odeslat zpět k nám nebo si ho převzít. Pokud si balík převezmete a po otevření zjistíte mechanické poškození zboží, tak nás kontaktujte a společně vyřešíme další postup reklamace.

Chcete vrátit zboží zakoupené přes internet ve 14-ti denní lhůtě?

Zakoupené zboží můžete do 14 dnů vrátit, a to tak, že nám ho zašlete/přivezete (na vlastní náklady) na adresu našeho sídla. My vám poté vrátíme peníze na váš bankovní účet. K tomu je třeba dodat, že zboží nesmí jevit známky použití a nesmí být poškozené. V opačném případě vám nemůžeme vrátit plnou kupní cenu.